5-Б клас. Українська мова
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1640-ukrainska-mova-zabolotnyi-5-klas-2022.html
МОДУЛЬ 1. Повторення вивченого в 1-4 класах
Дата уроку |
Тема уроку |
Завдання до уроку |
Запрошення на зустріч онлайн |
5 вересня 2022 року |
Мова- основний засіб спілкування. Мовні й немовні засоби спілкування |
Щоб приєднатися до зустрічі в Google Meet, натисніть
це посилання: https://meet.google.com/cxv-atwq-yoy Або відкрийте Meet і введіть такий код:
cxv-atwq-yoy |
|
6 вересня 2022 року |
Правила спілкування |
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet |
|
8 вересня 2022 року |
Повторення вивченого в 1-4 класах |
Вікторина "Обери слово" та
чек-лист до уроку |
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
12 вересня |
|
самостійна робота учнів |
|
12 вересня |
|
Текст. Заголовок тексту. Поділ тексту на речення.
Розділові знаки в кінці речення. |
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
13 вересня |
|
Інтонація речень різних за метою висловлювання.
Розділові знаки в реченні. |
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
15 вересня |
|
Узагальнення матеріалу. Гра "Подорож Україною" Підсумкове тестування |
самостійна робота |
МОДУЛЬ 2: ЛЕКСИКОЛОГІЯ
Тема уроку |
Завдання до уроку |
Запрошення на зустріч онлайн |
|
19 вересня |
Вхідний блок: що я знаю про лексикологію? |
1 урок: самостійна робота |
|
19 вересня |
Інформаційно-мотивуючий блок ЛЕКСИКОЛОГІЯ |
2 урок: посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
20 вересня |
Практичний блок. Однозначні та багатозначні слова. Лексична
помилка. |
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
22 вересня |
Пряме і переносне значення слова |
Самостійна робота учнів |
|
26 вересня |
Синоніми, антоніми. |
1 урок: самостійна робота 2 урок: посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
27 вересня |
Лексична помилка. Омоніми. Пароніми |
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
29 вересня |
Пароніми |
|
самостійна робота в зошитах |
03 жовтня |
Узагальнюючий та підсумковий блок. |
|
1 урок - самостійна робота 2 урок - зустріч. Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
04 жовтня |
Розвиток мовлення. Журналістський проект |
|
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
МОДУЛЬ 3. БУДОВА СЛОВА |
|||
06 жовтня |
Закінчення. Основа слова |
самостійна робота |
|
10 жовтня |
Незмінні й змінні слова. |
|
|
10 жовтня |
Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова. |
|
|
11 жовтня |
Тренувальні вправи. Корінь слова. Спільнокореневі
слова та форми слова. |
|
|
13 жовтня |
Префікс як значуща частина слова. |
|
|
17 жовтня 17 жовтня |
Префікс. Тренувальні вправи. Суфікс як значуща частина слова. Тренувальні вправи. |
2 урок - зустріч. Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
18 жовтня |
|
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq | |
20 жовтня | Суфікс слова. Тренувальні вправи |
|
|
31 жовтня | Написання префіксів пре-, при-, прі-. |
2 урок - зустріч. Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
01 листопада 03 листопада 07 листопада |
Тренувальні вправи. Написання префіксів пре-, при-,
прі-. Поглиблення вивченого про префікси Поглиблення вивченого про корінь та суфікс |
|
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq 1 урок - самостійна робота 2 урок - зустріч. Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
08 листопада 10 листопада |
Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова.
Орфографія» Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. |
|
самостійна робота |
|
|
|
|
МОДУЛЬ 4. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.
Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад.
Наголос |
|||
14 листопада |
Звуки мови і звуки мовлення. |
|
|
|
Голосні і приголосні звуки. |
|
|
|
Приголосні дзвінкі та глухі. |
|
|
|
Приголосні тверді та м’які. |
|
|
|
Приголосні тверді та м’які, глухі та дзвінкі.Тренувальні вправи. |
2 урок - зустріч. Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
|
Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука). |
самостійна робота | |
| Співвідношення звуків і букв. Звукове значення літер я, ю, є, ї та щ |
самостійна робота |
|
|
Співвідношення звуків і букв. Тренувальні вправи. Транскрипція |
1 урок - самостійна робота 2 урок - зустріч. Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
|
Склад. Перенос слова |
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
|
|
||
|
|
1 урок - самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 урок - зустріч. Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dun-mrfp-nfq |
|
|
|
|
|
|
|
онлайн та самостійно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|