3 жовня 2022 р. 5 клас. Українська мова

Урок №1: ЛЕКСИЧНА ПОМИЛКА.

УРОК №2: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ: тестування

ПІДРУЧНИК: https://drive.google.com/file/d/1-PZAQk0IigYExwr_ykNCuK9spO_Dt-kj/view?usp=sharing


На уроці №1 ми спробуємо себе у новій ролі - станемо літературними редакторами. Що ж це за професія така? Відповідь знайдете тут (натисніть).

Жоден письменник чи журналіст не може жити без літературного редактора.

Пограймо в професійну гру "Я-редактор": прочитайте речення та "полікуйте" їх. Знайдіть слова, які вжито не правильно. Знайдіть необхідне слово, щоб відредагувати речення. ГРАЙМО ТУТ! (натисніть). Підказки знайдете на ст.40 в підручнику.


На урок №2 підуть лише ті учні, які не всі завдання МОДУЛЯ 2 (ЛЕКСИКОЛОГІЯ) виконували. Завдання ось ТУТ (шукайте МОДУЛЬ 2).

І. Я пропоную повторити вивчене ось звідси.

ІІ. Питання для самоперевірки (усні відповіді):

1. Що вивчає лексикологія? 

2. Що називають лексичним значенням слова? Наведіть приклад однозначного й багатозначного слова. 

 3. Дайте визначення прямого й переносного значень слів. Як виникає переносне значення? Наведіть приклади. 

4. Що таке синоніми? Розкрийте їхню роль у мовленні. 

5. У чому особливість омонімів? Наведіть приклади.

 6. Чим омоніми відрізняються від багатозначних слів? 

7. Які слова називають антонімами? Поясніть їхню роль у мовленні. Наведіть приклади.

 8. Розкажіть про пароніми. 

9. З якою метою укладають словники? Які словники ви знаєте?  

ІІІ.  А потім пройдіть тест із вправи 97 на ст.42-43 підручника. У вас усе вийде! Постарайьесь - зможете!

ВАРІАНТИ ЗВІТУ: 

1) запишіть результат ось ТУТ

чи 

2) запишіть у зошиті та сфотографуйте, пришліть мені в особисті в ВАЙБЕР (інформація про мене в нашій групі).