3 жовня 2022 р. 5 клас. Українська мова
Урок №1: ЛЕКСИЧНА ПОМИЛКА.
УРОК №2: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ: тестування
ПІДРУЧНИК: https://drive.google.com/file/d/1-PZAQk0IigYExwr_ykNCuK9spO_Dt-kj/view?usp=sharing
На уроці №1 ми спробуємо себе у новій ролі - станемо літературними редакторами. Що ж це за професія така? Відповідь знайдете тут (натисніть).
Жоден письменник чи журналіст не може жити без літературного редактора.
Пограймо в професійну гру "Я-редактор": прочитайте речення та "полікуйте" їх. Знайдіть слова, які вжито не правильно. Знайдіть необхідне слово, щоб відредагувати речення. ГРАЙМО ТУТ! (натисніть). Підказки знайдете на ст.40 в підручнику.
На урок №2 підуть лише ті учні, які не всі завдання МОДУЛЯ 2 (ЛЕКСИКОЛОГІЯ) виконували. Завдання ось ТУТ (шукайте МОДУЛЬ 2).
І. Я пропоную повторити вивчене ось звідси.
ІІ. Питання для самоперевірки (усні відповіді):
1. Що вивчає лексикологія?
2. Що називають лексичним значенням слова? Наведіть приклад однозначного й багатозначного слова.
3. Дайте визначення прямого й переносного значень слів. Як виникає переносне значення? Наведіть приклади.
4. Що таке синоніми? Розкрийте їхню роль у мовленні.
5. У чому особливість омонімів? Наведіть приклади.
6. Чим омоніми відрізняються від багатозначних слів?
7. Які слова називають антонімами? Поясніть їхню роль у мовленні. Наведіть приклади.
8. Розкажіть про пароніми.
9. З якою метою укладають словники? Які словники ви знаєте?
ІІІ. А потім пройдіть тест із вправи 97 на ст.42-43 підручника. У вас усе вийде! Постарайьесь - зможете!
ВАРІАНТИ ЗВІТУ:
1) запишіть результат ось ТУТ
чи
2) запишіть у зошиті та сфотографуйте, пришліть мені в особисті в ВАЙБЕР (інформація про мене в нашій групі).