ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПИС МІСЦЕВОСТІ

(ВУЛИЦІ, СЕЛА, МІСТА)

НА ОСНОВІ ОСОБИСТИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ І ВРАЖЕНЬ

У ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ

Шановні учні, запрошую вас долучитись до написання історії Зеленодольська. 

Найкращі роботи будуть надруковані! 

Наша мета: зібрати інформацію про історію, сьогодення вулиць нашого затишного містечка! Напишіть твори та проілюструйте їх своїми фотографіями, фото з родинних альбомів.

Завантажте фото ваших рідних вулиць та фото ваших творів-описів "Наша вулиця" СЮДИ (натисніть).

Орієнтовний план твору-опису "Наша вулиця".
1.В якому місті (селі) ти живеш, на якій вулиці?
2. Чому твоя вулиця має таку назву? Що ти знаєш про історію виникнення вулиці?
3. Опиши свою вулицю:
а) як далеко вона простяглася;
б) широка чи вузька;
в) який транспорт по ній рухається;
г) які будинки розташовані;
ґ) які громадські споруди тут знаходяться (церква, магазин тощо).
4. Що прикрашає твою вулицю?
5.Як змінилася вона за останні роки?
6. Як виглядає у різні пори року? Коли найбільше подобається?
7. Чим радує тебе вулиця?
8.Що б ти хотів на ній змінити?

Словничок.
Пряма-прямісінька, петляє поміж будинками, об'їзна дорога, по обидва боки, посередині, в кінці, переважають, квартал, незначні архітектурні деталі, мікрорайон, в оточенні дерев, милують око, перед центральним входом, створює затишок.

Фотоархів  "Зеленодольськ" ТУТ.

ПАМ'ЯТКА

Як працювати над твором-описом

місцевості в художньому стилі

1.     Вдало дібрати фактичний матеріал (виділіть об'єкти, що скла­дають основу опису місцевості) і підготувати план майбутньо­го твору.

2.     Дібрати яскравий заголовок, що виражав би основну думку ви­словлювання.

3.     Дотримуватися вимог художнього стилю (доречно використову­вати художні засоби — епітети, метафори, порівняння — задля увиразнення мовлення).

4.     Використовувати слова і словосполучення на позначення місця розташування об'єктів опису місцевості, як-от: прямо перед нами, неподалік, поруч, у центрі, у далині, трохи далі та ін.

5.     Передати власне ставлення до місцевості, що описується (захо­плення, замилування, здивування тощо).