24.01.2023р. УЛ. 8 класи

ТЕМА: "Сто тисяч". 

Вітаю вас, любі учні! Пропоную сьогодні спробувати визначитись, яке ваше ставлення до грошей. Задумайтесь, як багато сьогодні людей діляться грошима, щоб допомогти один одному та нашим воїнам. Але є люди серед нас, хто має гроші, але ми засуджуємо їх за певні вчинки. 

  • Гроші ні з кого не зробили дурня. 
  • Вони просто виставляють дурнів напоказ 
  • (Кін Хаббард).

Урок 1. Характеристика образів дійови осіб п’єси

Завдання 1. Прошу пройти тестування за змістом драматичного твору "Сто тисяч" - натисніть ТУТ.

Урок 2. РЗМ №4.  Твір  за трагікомедією Івана Карпенка-Карого “Сто тисяч” 

 Завдання 2. Напишіть  твір.

Теми на вибір: 

  • «Чи все у житті вимірюється грошима?» 
  • “Чи завжди гроші породжують бездуховність?”

Любі учні, ми продовжуємо шукати разом відповіді на  питання. 

1. Оберіть тему твору.

2.Із поданих нижче питань оберіть ті, які вас зацікавили і ті, які вам потрібні для розкриття теми твору.

    • Чи можна назвати Герасима Калитку типовим українцем?
    • Чи так вже й огідне бажання Калитки скуповувати землі?
    • Що ж у нас викликає гнів, коли ми читаємо цей твір?
    • Чи справді бажання бути заможним (багатим) завжди так згубно впливає на людину? 
    • Чи не краще, щоб зберегти свої високі моральні якості, відмовитись від грошей? 
    • А навіщо, по-вашому, потрібні гроші? 
    • Як ви думаєте, на скільки далеко можна зайти людині заради втілення своєї мрії?
3. Підберіть приклади-докази з тексту та сьогодення. 
4. Обсяг тексту - 2 сторінки в зошиті (на чернетці).
5. Оформіть роботу (на вибір): текстовий документ, презентація, відео з вашою озвучкою, фото сторінок зошита.
6. Пришліть роботу мені в вайбер. 

Оцінювання: за зміст - 1-12 балів, за грамотність - 1-12 балів, за оформлення - 1-12 балів.