29.11.2022 року. 8 класи. Українська література

Тема: Ритми й образи сучасної української поезії (кінець XX — початок XXI ст.)

КУЛЬТУРА Є ОСНОВОЮ РОЗВИТКУ БУДЬ-ЯКОЇ КРАЇНИ. Щоб УКРАЇНА мала успішне МАЙБУТНЄ, Ми вивчаємо культуру нашої країни і вчимося створювати мистецькі витвори. Учіться РОЗУМІТИ мистецькі ТВОРІ, тоді СТАНЕТЕ УСПІШНИМИ самі!

ІНСТРУКТАЖ ДО УРОКУ:

  • У підручнику дивіться ці сторінки 
  • Прошу прочитати поезії, подивитись ілюстрації до них. Почитайте коментарі до відео, можливо, там знайдуться ваші однодумці.
  • Спробуйте знайти символи та підтекст в рядках. 
  • Оберіть той вірш, який вам найближчий.
  • Виконайте завдання (дивіться вкінці уроку).
  • Отримайте насолоду від уроку)))

1. Василь Герасим’юк . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116

«Чоловічий танець» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116

Відеоілюстрація до вірша:

№1 -  https://www.youtube.com/watch?v=WPDNutEU4P4

№2 - https://www.youtube.com/watch?v=TO495zS8jxQ

2. Іван Малкович . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118

«Із янголом на плечі» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118

Відеоілюстрація: 

№1 - https://www.youtube.com/watch?v=-QFlZVPkWZw

№2 - https://www.youtube.com/watch?v=1-zYhJdyF24

«З нічних молитов» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119

3. Анатолій Мойсієнко . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120

«Жовтень жовті жолуді...» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121

4. Ігор Павлюк . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122

«Дівчинка» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122

«Вертатись пізно». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123

«Асоціації» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124

5. Галина Кирпа . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125

«Мій ангел такий маленький...» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125

«Коли до вас темної ночі...». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125

6. Самооцінювання та самоперевірка:

І варіант - АКТОРСТВО: вивчіть один чи декілька із віршів напам'ять. Прошу рідних перевірити вас і поставити ТУТ (натисніть) оцінку/оцінки. За цю роботу матимете дві оцінки: техніка виконання та артистизм.

ІІ варіант - КЛІП:  підберіть ілюстрації до вірша, озвучте текст, додайте музичний супровід і створіть свій шедевр))), але не забувайте вказувати автора слів, музики тощо вкінці свого медіатексту. Роботу присилайте мені в особисті. Матимете чотири оцінки: техніка монтажу, озвучки, сценарій (розкриття ідеї) та грамотність.

ІІІ варіант - МОТИВАТОР: оберіть вірш, світлину, яка ілюструє сучасні події в Україні. Поєднайте цитати та фото - створіть мотиватор, який, можливо, зможе підтримати ваших однолітків... Роботу присилайте мені в особисті. Матимете три оцінки: колаж, грамотність та розкриття ідеї.

**** варіант!!! - ПОЕТ: напишіть свою поезію. Поділіться, будь ласка, зі мною своїми думками і почуттями. Коли дозволите, покажемо разом однокласникам на підсумковому уроці в кінці семестру)