29.11.2022 року. 8 класи. Українська література
Тема: Ритми й образи сучасної української поезії (кінець XX — початок XXI ст.)
КУЛЬТУРА Є ОСНОВОЮ РОЗВИТКУ БУДЬ-ЯКОЇ КРАЇНИ. Щоб УКРАЇНА мала успішне МАЙБУТНЄ, Ми вивчаємо культуру нашої країни і вчимося створювати мистецькі витвори. Учіться РОЗУМІТИ мистецькі ТВОРІ, тоді СТАНЕТЕ УСПІШНИМИ самі!
ІНСТРУКТАЖ ДО УРОКУ:
- У підручнику дивіться ці сторінки
- Прошу прочитати поезії, подивитись ілюстрації до них. Почитайте коментарі до відео, можливо, там знайдуться ваші однодумці.
- Спробуйте знайти символи та підтекст в рядках.
- Оберіть той вірш, який вам найближчий.
- Виконайте завдання (дивіться вкінці уроку).
- Отримайте насолоду від уроку)))
1. Василь Герасим’юк . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
«Чоловічий танець» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
Відеоілюстрація до вірша:
№1 - https://www.youtube.com/watch?v=WPDNutEU4P4
№2 - https://www.youtube.com/watch?v=TO495zS8jxQ
2. Іван Малкович . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
«Із янголом на плечі» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
Відеоілюстрація:
№1 - https://www.youtube.com/watch?v=-QFlZVPkWZw
№2 - https://www.youtube.com/watch?v=1-zYhJdyF24
«З нічних молитов» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
3. Анатолій Мойсієнко . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
«Жовтень жовті жолуді...» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
4. Ігор Павлюк . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
«Дівчинка» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
«Вертатись пізно». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
«Асоціації» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
5. Галина Кирпа . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
«Мій ангел такий маленький...» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
«Коли до вас темної ночі...». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
6. Самооцінювання та самоперевірка:
І варіант - АКТОРСТВО: вивчіть один чи декілька із віршів напам'ять. Прошу рідних перевірити вас і поставити ТУТ (натисніть) оцінку/оцінки. За цю роботу матимете дві оцінки: техніка виконання та артистизм.
ІІ варіант - КЛІП: підберіть ілюстрації до вірша, озвучте текст, додайте музичний супровід і створіть свій шедевр))), але не забувайте вказувати автора слів, музики тощо вкінці свого медіатексту. Роботу присилайте мені в особисті. Матимете чотири оцінки: техніка монтажу, озвучки, сценарій (розкриття ідеї) та грамотність.
ІІІ варіант - МОТИВАТОР: оберіть вірш, світлину, яка ілюструє сучасні події в Україні. Поєднайте цитати та фото - створіть мотиватор, який, можливо, зможе підтримати ваших однолітків... Роботу присилайте мені в особисті. Матимете три оцінки: колаж, грамотність та розкриття ідеї.
**** варіант!!! - ПОЕТ: напишіть свою поезію. Поділіться, будь ласка, зі мною своїми думками і почуттями. Коли дозволите, покажемо разом однокласникам на підсумковому уроці в кінці семестру)