10-А клас УЛ
Підручник:
Дата |
Тема уроку |
|
|
||
1 |
07.09. |
Вступ . Художня література як один із видів мистецтва. Літературний процес. Літературознавство як наука про літературу. Початки літературної творчості. Українська література у світовому.контексті. Повторення вивченого Адреса уроку: https://kovtun75.blogspot.com/p/8-9-10-1.html |
|
|
Тема 1 ( 13 год.) Вступ Реалістична українська проза |
2 |
07.09. |
Умови розвитку української літератури в II пол. XIX ст. Діяльність
демократичної інтелігенції на ниві просвіти. Новий етап у розвитку реалізму,
натуралізму, пізній романтизм Адреса уроку: https://kovtun75.blogspot.com/p/blog-page_704.html |
3 |
|
Основні віхи життя І.С.Нечуя-Левицького. Творчість письменника — новий
імпульс української літератури. Загальна характеристика творчості І. С.
Нечуя-Левицького Адреса уроку: https://kovtun75.blogspot.com/p/blog-page_860.html |
4 |
14.09. |
І.С.Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я» — соціально-побутова
повість-хроніка. Реалізм твору, вічна актуальність проблеми батьків і дітей.
Особливості сюжету й композиції Адреса уроку: https://kovtun75.blogspot.com/p/blog-page_860.html |
5 |
21.09. |
І.С.Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я». Характеристика персонажів,
майстерність змалювання характерів Кайдаша та Кайдашихи, Карпа й Лавріна,
Мотрі й Мелашки Самоперевірка - натисніть ТУТ Урок - натисніть ТУТ |
6 |
21.09. |
РЗМ. №1 Дискусія
на тему «Причини й наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті
І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"» Спільний проект - натисніть ТУТ |
7 |
28.09. |
Традиції народного побуту й моралі, цінності національної етики засобами
комічного (гумор, художні тропи). Оцінка «Кайдашевої сім*ї» І. Франком Урок - натисніть ТУТ |
8 |
28.09. |
УПЧ. №1 І.Нечуй-Левицький. Повість «На Кожум'яках» Аудіокнига "На Кожум'яках"- натисніть ТУТ Порівняти з п'єсою М.Старицького "За двома зайцями" - натисніть ТУТ Рецензія на твір - натисніть ТУТ |
9 |
|
П.Я.Рудченко — «перший симфоніст української прози» (О. Гончар). Життєвий і творчий шлях письменника. Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія його створення, співавторство з Іваном Біликом Відео до уроку - https://www.youtube.com/watch?v=ewBL8GxbxvE Реклама твору - https://theatreonpodol.com/afisha/hiba-revut-voly-yak-yasla-povni__trashed/ Читаємо твір - натисніть ТУТ. Слухаємо 1 частину ТУТ |
10 |
|
Складність і суперечливість характеру Чіпки — головного героя роману,
його еволюція від правдошукача до розбійника. Типове й екстремальне в долі
героя Відео до уроку - https://www.youtube.com/watch?v=Ly3BVRiz16w (конспект) Читаємо твір - натисніть ТУТ. Слухаємо 2 частину ТУТ ТЕСТ 1 - тисніть ТУТ |
11 |
|
Люди «соціального дна» в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Роздум над проблемою життєвого вибору персонажів (Чіпки, Грицька, Максима).
Жіночі образи в творі (Мотря, Галя) Читаємо твір - натисніть ТУТ. Слухаємо 3 частину ТУТ ТЕСТ 2 |
12 |
|
Ідейне спрямування твору. Художня майстерність. О.Білецький про місце
роману в історії української та зарубіжної психологічної прози. Зіставлення
особливостей стилю творів І.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного Читаємо твір - натисніть ТУТ. Слухаємо 4 частину ТУТ ТЕСТ 3 |
13 |
|
РЗМ. №2 Творча робота за романом Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні? |
14 |
|
Контрольна тестова робота №1 (тести). «Вступ. Реалістична українська проза». |
|
|
Тема 2 ( 18
год.) «Театр корифеїв». Розвиток драматургії і театру. Титан духу і думки. |
15 |
|
Українська драматургія та театр 70-90 років XIX століття |
16 |
|
І.Карпенко-Карий — «великий обсерватор життя» (І. Франко) |
17-18 |
|
Комедія «Мартин Боруля». Прагнення стати дворянином як міф про краще
життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина
Борулі. Інші образи в п'єсі |
19 |
|
Перевірочна тестова робота. |
20 |
|
Українська література наприкінці XIX - початку XX ст. Домінуючі особистісні
чинники у світогляді людини
на рубежі віків. Основні
ознаки українського модернізму.
|
21 |
|
Іван Франко. Життєвий шлях письменника . Багатогранність діяльності в
українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України. |
22 |
|
Лірика збірки І.Франка «З вершин і низин». Концепція поступу людства й
незламний оптимізм у вірші «Гімн». Символ вічної жіночності, материнства й
раси в поезії «Сікстинська мадонна». |
23-24 |
|
Поетична збірка І. Франка «Зів’яле листя». Емоційна гама почуттів ліричного
героя в поезіях «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...», «Чого являєшся мені».
Утвердження людських почуттів, ідеалу кохання. |
25 |
|
Драматизм людських стосунків, роздуми про безсмертя людини в «Легенді про
вічне життя» І. Франка. Взаємне кохання критерій щастя |
26 |
|
Новела «Сойчине крило» –
жіноча доля в новітній інтерпретації. |
27 |
|
Поема «Мойсей» - одна з вершин
творчості І. Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна
особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної
пам'яті. Неоромантичне звучання поеми. |
28 |
|
Пролог до поеми «Мойсей» - заповіт І. Франка українському народові.
Значення творчості І. Франка. |
29- 30 |
|
РЗМ. №3-4 Контрольний класний твір за мистецькою спадщиною І.Франка. |
31 |
|
Контрольна тестова робота № 2(тести). «Титан духу і думки». |
32 |
|
УПЧ № 2. Бесіда за повістю І.Франка «Перехресні
стежки» (або за п'єсою «Украдене щастя») |