10-А клас УЛ

Підручник:

Дата

Тема уроку

 

 1

 07.09.

Вступ . Художня література як один із видів мистецтва. Літературний процес. Літературознавство як наука про літературу. Початки літературної творчості. Українська література у світовому.контексті.

Повторення вивченого 

Адреса уроку: https://kovtun75.blogspot.com/p/8-9-10-1.html  

 

 

 Тема 1 ( 13 год.)  Вступ

Реалістична українська проза

 2

 07.09.

Умови розвитку української літератури в II пол. XIX ст. Діяльність демократичної інтелігенції на ниві просвіти. Новий етап у розвитку реалізму, натуралізму, пізній романтизм

Адреса уроку: https://kovtun75.blogspot.com/p/blog-page_704.html

3

 14.09.

Основні віхи життя І.С.Нечуя-Левицького. Творчість письменника — новий імпульс української літератури. Загальна характеристика творчості І. С. Нечуя-Левицького

Адреса уроку: https://kovtun75.blogspot.com/p/blog-page_860.html

 4

 14.09.

І.С.Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я» — соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, вічна актуальність проблеми батьків і дітей. Особливості сюжету й композиції

Адреса уроку: https://kovtun75.blogspot.com/p/blog-page_860.html

 5

 21.09.

І.С.Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я». Характеристика персонажів, майстерність змалювання характерів Кайдаша та Кайдашихи, Карпа й Лавріна, Мотрі й Мелашки

Самоперевірка - натисніть ТУТ

Урок - натисніть ТУТ

 6

 21.09.

РЗМ.  №1 Дискусія на тему «Причини й наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"»

Спільний проект - натисніть ТУТ

7

 28.09.

Традиції народного побуту й моралі, цінності національної етики засобами комічного (гумор, художні тропи). Оцінка «Кайдашевої сім*ї» І. Франком

Урок - натисніть ТУТ

 8

 28.09.

УПЧ.  №1  І.Нечуй-Левицький. Повість «На Кожум'яках»

Аудіокнига "На Кожум'яках"- натисніть ТУТ

Порівняти з п'єсою М.Старицького "За двома зайцями" - натисніть ТУТ  

Рецензія на твір - натисніть ТУТ

9

 

П.Я.Рудченко — «перший симфоніст української прози» (О. Гончар). Життєвий і творчий шлях письменника. Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія його створення, співавторство з Іваном Біликом

Відео до уроку - https://www.youtube.com/watch?v=ewBL8GxbxvE

Реклама твору - https://theatreonpodol.com/afisha/hiba-revut-voly-yak-yasla-povni__trashed/

Читаємо твір - натисніть ТУТСлухаємо 1  частину ТУТ

 10

 

Складність і суперечливість характеру Чіпки — головного героя роману, його еволюція від правдошукача до розбійника. Типове й екстремальне в долі героя

Відео до уроку - https://www.youtube.com/watch?v=Ly3BVRiz16w (конспект)

Читаємо твір - натисніть ТУТ.  Слухаємо 2 частину ТУТ

ТЕСТ 1 - тисніть ТУТ

11

 

Люди «соціального дна» в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Роздум над проблемою життєвого вибору персонажів (Чіпки, Грицька, Максима). Жіночі образи в творі (Мотря, Галя)

Читаємо твір - натисніть ТУТ.  Слухаємо 3 частину ТУТ

ТЕСТ 2

12

 

Ідейне спрямування твору. Художня майстерність. О.Білецький про місце роману в історії української та зарубіжної психологічної прози. Зіставлення особливостей стилю творів І.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного

Читаємо твір - натисніть ТУТ. Слухаємо 4 частину ТУТ

ТЕСТ 3

13

 

 

РЗМ.  №2  Творча робота за романом  Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?

Проблемне питання: чому люди стають злодіями?

14

 

Контрольна тестова робота №1 (тести). «ВступРеалістична українська проза».

 

 

Тема 2 ( 18 год.)  «Театр корифеїв». Розвиток драматургії і театру.

Титан духу і думки.

 15

 

Українська драматургія та театр 70-90 років XIX століття

16

 

І.Карпенко-Карий — «великий обсерватор життя» (І. Франко)

 17-18

 

Комедія «Мартин Боруля». Прагнення стати дворянином як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Інші образи в п'єсі

 19

 

Перевірочна тестова робота.

20

 

 

Українська література наприкінці XIX - початку XX ст. Домінуючі особистісні чинники  у  світогляді     людини  на рубежі   віків.   Основні  ознаки  українського модернізму.
ТЛ: модернізм

 21

 

Іван Франко. Життєвий шлях письменника . Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України.

 22

 

Лірика збірки І.Франка «З вершин і низин». Концепція поступу людства й незламний оптимізм у вірші «Гімн». Символ вічної жіночності, материнства й раси в поезії «Сікстинська мадонна».
ТЛ: сонет

 23-24

 

Поетична збірка І. Франка «Зів’яле листя». Емоційна гама почуттів ліричного героя в поезіях «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...», «Чого являєшся мені». Утвердження людських почуттів, ідеалу кохання.
ТЛ: неоромантизм

 25

 

Драматизм людських стосунків, роздуми про безсмертя людини в «Легенді про вічне життя» І. Франка. Взаємне кохання критерій щастя

 26

 

Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації.  

27

 

Поема «Мойсей» - одна з вершин творчості І. Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам'яті. Неоромантичне звучання поеми.

 28

 

Пролог до поеми «Мойсей» - заповіт І. Франка українському народові. Значення творчості І. Франка.
ТЛ: філософська поезія, віршові розміри (повторення)

 29- 30

 

РЗМ.  №3-4  Контрольний класний твір за мистецькою спадщиною І.Франка.

 31

 

 

Контрольна тестова робота № 2(тести). «Титан духу і думки».

32

 

УПЧ  № 2. Бесіда за повістю І.Франка «Перехресні стежки» (або за п'єсою «Украдене щастя»)