Повторення вивченого про головні та другорядні члени речення.

РЗМ ПРОЕКТ "ЛОГОТИП МОГО МІСТА /ЛІЦЕЮ"

Бренд міста – його візитівка, те, що вирізняє його серед інших регіонів. Міста конкурують у боротьбі за туриста. А для туристів завжди важливі легенди і популярні локації. Брендування має бути добре продуманим – від історії, туристичної привабливості до товарно-інвестиційних пропозицій. Це не лише логотип і слоган, це загальна ідея, яка об’єднує ці поняття, а разом з ними і розвиток міста, його цілі.

Read more at: https://ua.igotoworld.com/ua/article/1361_logotipi-i-slogani-mist-ukrajini.htm
Бренд міста – його візитівка, те, що вирізняє його серед інших регіонів. Міста конкурують у боротьбі за туриста. А для туристів завжди важливі легенди і популярні локації. Брендування має бути добре продуманим – від історії, туристичної привабливості до товарно-інвестиційних пропозицій. Це не лише логотип і слоган, це загальна ідея, яка об’єднує ці поняття, а разом з ними і розвиток міста, його цілі.

Read more at: https://ua.igotoworld.com/ua/article/1361_logotipi-i-slogani-mist-ukrajini.htm

1. Повторіть та закріпіть вивчене про головні та другорядні члени речення - натисніть ТУТ.

Випишіть речення-приклади в зошит. Фото конспекту пришліть мені.

2. Творча робота: продумайте логотип нашого міста чи ліцею та опишіть його письмово. Намалюйте свою ідею логотипу (на аркуші чи в програмі).

3. Опис логотипу, фото малюнка чи скрин логотипу завантажте ТУТ (гатисніть).