9-А клас УМ
Підручник:
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Адреса уроку |
|
|
1. |
Вступ. Розвиток української мови. Обговорення
дискусійних пов’язаних з розвитком української мови «Чи пов’язані розвиток
мови та розвиток суспільства». |
07.09. |
|
|
2. |
РМ №1
Повторення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Вимоги до мовлення.
Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в
інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного
спілкування, протистояння маніпулятивним впливам |
|
конспект уроку - ТУТ |
|
3. |
РМ №2 Діалог. Складання та обговорення переліку
умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням
мобільного зв’язку |
|
Завдання: спільний проект - пишемо ТУТ |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого в 8-му класі |
|
|
|
4. |
Граматична
основа речення. Односкладне й двоскладне
речення. |
14.09. |
Завдання: тести "Підмет", "Присудок", "Односкладні речення" |
|
5. |
РМ
№3 Вибірковий усний переказ тексту наукового стилю. |
|
Завдання: "Однорідні члени" - тести 1, 2,3 |
|
6. |
Розділові знаки у простому
ускладненому реченні. Складання
висловлення з використанням двоскладних
й односкладних речень |
21.09. |
Завдання "Вставні слова" - тести 3,4,5 |
|
7. |
Тренувальні вправи |
|
Аналіз тестів 1-6 |
|
8. |
РМ №4 Ділові папери. Резюме. |
|
Сайт для створення резюме (віртуальний практикум зі створення власного резуюме) - натисніть ТУТ Завдання: спільний проект "РОБОТА.UA" - ТУТ інструктаж+розміщуємо власні резуюме |
|
9. |
Пряма і непряма мова. Діалог. Цитата. |
|
|
|
10. |
Пряма і непряма
мова як засоби передачі чужої мови. |
05.10. |
Завдання: діагностичне тестування ТУТ |
|
11. |
Пряма і непряма
мова. Розділові знаки при прямій мові. (практично). |
05.10. |
|
|
12. |
Заміна прямої
мови непрямою. |
|
|
|
13. |
Тренувальні
вправи |
|
|
|
14. |
РМ №
5.Контрольний усний переказ тексту публіцистичного стилю. |
|
|
|
15. |
Діалог.
Розділові знаки при діалозі. |
|
|
|
16. |
Діалог(практично).Складання й розігрування діалогів – з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. |
|
|
|
17. |
Цитата як
спосіб передачі чужої мови. |
|
|
|
18. |
Інтонація
речень з прямою мовою, діалогом. |
|
|
|
19. |
РМ №6 Складання й розігрування
діалогу-домовленості з відповідною аргументакцією(контроль). |
|
|
|
20. |
Контрольна робота №1. |
|
|
|
21. |
Аналіз КР№1 |
|
|
|
|
Складне речення. Складносурядне речення |
|
|
|
22. |
Складне речення
і його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним
зв’язком. |
|
|
|
23. |
Складносурядне
речення, його будова й засоби зв’язку. |
|
|
|
24. |
РМ
№7 Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням. |
|
|
|
25. |
Смислові
зв’язки між простими реченнями в складносурядному. |
|
|
|
26. |
Інтонація та
розділові знаки між простими реченнями в складносурядному. |
. |
|
|
27. |
РМ №8 Контрольний переказ. |
|
|
|
28. |
Розділові знаки
між простими реченнями у складносурядному. Перевірочний диктант. |
|
|
|
29. |
РМ №9 Усний твір
у публіцистичному стилі на морально-етичну тему. |
|
|
|
30. |
Синоніміка
складносурядних речень з різними сполучниками, а також складносурядного
речення й ряду простих речень. |
|
|
|
31. |
РМ №10 Контрольний твір-есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)»). |
|
|
|
32. |
Розділові знаки між
частинами складносурядного речення. Створення исловлення-розповіді елементами опису з використанням складносурядних речень |
|
|
|
33. |
Редагування речень, у
яких допущено граматичні помилки. |
|
|
|
34. |
Тренувальні вправи |
|
|
|
35. |
Контрольний диктант №1. |
|
|
|
36. |
Контрольна робота №2. РМ №11.
Контрольне читання мовчки. |
|
|
|
37. |
Аналіз КР №2 |
|
|
|
38. |
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в
ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. |
|
|
|
39. |
Складнопідрядне речення з підрядним означальним |
|
|
|
40. |
Складнопідрядне
речення з підрядними з’ясувальним |
|
|
|
41. |
РМ №12.
Ділові папери. Заява. |
|
|
|
42. |
РМ №13. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел)
у публіцистичному стилі на морально-етичну
або суспільну тему. |
|
|
|
43. |
Основні типи складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними місця і часу. |
|
|